Healthier Strawberry Banana Bread


Sağlıklı Çilek Muz Ekmek

Bazı aşırı olgunlaşmış çilek ve muz kurtarmak için bir çaba, ben çilek muz bir ekmek kadar kırbaç verdi. Ben benim tarifini aldı  Sağlıklı Muz Ekmek ve çilek yaklaşık 1 1/2 bardak ekledi. Bu tarifi benim için bir ilk ve bir ben kesinlikle kahvaltı dönme katacak! Ayrıca çilek yerine yaban mersini kullanabilirsiniz.

Malzemeler:
Kepekli pasta unu 2 bardak
1/2 çay. kabartma tozu
1/2 çay. karbonat
1/2 çay. tuz

2 yumurta
1/2 su bardağı elma (isterseniz size 1 / 2c tereyağı kullanabilirsiniz)
3/4 su bardağı şeker (hatta tatlı istiyorsanız, size 1c şeker kullanabilirsiniz)

2-3 orta olgun muz
Çilek 1 & 1/2 bardak 

Yol:

350 Fırını

Unları, birlikte kabartma tozu, kabartma tozu ve tuzu karıştırın. Ardından karıştırmak veya birlikte yumurta, elma ve şekeri çırpın. Islak maddeler püresi muz ekleyin ve iyice karıştırın (Ben sadece biraz topaklı hala bırakarak, ıslak malzemeler ve ritmi geri kalanı ile benim mutfak yardımcısı mikser içine bütün muz atmak). Islak malzemelerle kuru malzemeyi ekleyin ve karıştırın. Çilek katlayın.

Yağlanmış ekmek tavaya dökün. Yaklaşık 65 dakika boyunca 350 at pişirin.

0 yorum: