German Chocolate Cake Bars


Alman Çikolatalı Kek Barlar
Bu çubuklar ŞAŞIRTICI oldu! Eğer benim gibi bir çikolata ve hindistan cevizi aşığı iseniz, o zaman onları seveceksiniz. Gıda bölümünde etrafında bakarken ben tarifi buldum Pinterest. Eğer dışarı kontrol ettiniz  Pinterest  henüz? Değilse, gerçekten gerekir. Bakmak için sooo çok acayip şeyler vardır! Benim en sevdiğim lezzetli tarifler sonsuz kaynağı! Sadece üzgün olacak ... orada aç gitmeyin! Bu tarif oldu  Altı Kardeşinin Stuff. Ben kendi blogu seviyorum! Onlar büyük tarifleri bir ton var, bu yüzden onları kontrol edin.


Kabuk:
1 kutu şeytanın iyi kek karışımı (puding ekledi değil tür)
1/2 su bardağı (1 çubuk) tuzsuz tereyağı, eritilmiş
1 büyük yumurta

Dolgu:
1 (14 oz) can yoğunlaştırılmış süt şekerli 
1 çay kaşığı vanilya ekstresi
1 büyük yumurta
1 su bardağı kıyılmış cevizler (Ben sadece 1/2 fincan kullanılır)
1 su bardağı (I Hindistan cevizi şekerli kullanılan) Hindistan cevizi rendelenmiş
1/2 su bardağı süt çikolata (ben 1 bardak daha yakın kullanılan düşünüyorum ve ben süt ve yarı tatlı cips bir combo kullanılır)


Yol:
350 dereceye kadar isitin. Bir 9x13 inç tavayı yağlayın (ben yapışmaz pişirme spreyi kullanılır).
Ayrı bir kapta hazırlanan tencerenin dibine bir araya kek karışımı, tereyağı ve yumurta ve basın karıştırın. Kabuk tarafı gelip olmamalıdır. 7 dakika pişirin ve fırından çıkarın. Kabuk done aramaz.
Kabuk pişirme iken, şekerli yoğunlaştırılmış süt, vanilya, yumurta, cevizler ve hindistan cevizi karıştırın. (ÖNEMLİ eşit dökün  EŞİT ŞEKİLDE POUR  sıcak kabuğunun üzerinde ve çikolata parçaları ile eşit serpin BT SERME kabuk olmadan SICAK kabuk yaymak için zor, çünkü). Üst hafif altın kahverengi olana kadar 24-30 dakika pişirin. Fırından çıkarın ve kareler halinde kesmeden önce tamamen soğuması. Keyfini çıkarın !!

0 yorum: