Italian Bread


Ben ev yapımı ekmek YAPMA AŞK. Ben DAİMA SONRA Fırında, İLK BENİM EKMEK MAKER MY hamur yapın. Ben ONFOOD.COM BULUNAMADI REÇETE ÇOK KOLAY OLDU! ŞİMDİ İTALYAN EKMEK Ölümcül BENİM GO IS. Ben bir dahaki sefere farklı DO OLABİLİR TEK ŞEY BİR Biraz daha tuz ilave IS.

MALZEMELER:

    1. 1 su bardağı su, ısındı
    2. 2 yemek kaşığı zeytinyağı
    3. 2 çay kaşığı şeker
    4. 1 1/2 çay kaşığı kuru maya
    5. 3 su bardağı çok amaçlı un
    6. 1/2 çay kaşığı tuz
    7. 1 bütün yumurta akı
    8. 2 yemek kaşığı mısır unu (ı did not use)
Yol:


  1. Ekmek makinesi kap, sıcak suyla, zeytin yağı, şeker, maya içine ekleyin. Maya biraz köpük edelim.
  2. Un Dökümü (2 1/2 bardak ile başlar); Unun üstüne tuz ekleyin.
  3. Hamur ayarına ekmek makinesi açın. İlk bit için İzle ve iyi bir hamur elde etmek için gerektiği kadar un ekleyin. (elastik ve yapışkan değil).
  4. Hafifçe zeytinyağı ile yağlama hazır çerez levha alın ve mısır unu serpin.
  5. Somun içine hamur elde ve büyüklük bakımından ikiye katlanmıştır kadar kapsayacak şekilde çay havlu ile çerez kağıda ayarlayın.
  6. 375 * F Fırını.
  7. Keskin bir bıçakla somun çapraz yarıklar kesin. Yumurta beyazı ile fırçalayın.
  8. Kızarana kadar, 20-25 dakika önceden ısıtılmış fırında pişirin ve ekmek alt vurmak zaman içi boş geliyor.

0 yorum: