Pineapple Cake with Cream Cheese Frosingt



Krem Peynir Frosingt ile Ananas Kek

Bir kez daha, burada sayesinde buldum başka şaşırtıcı tarifi  Pinterest. Tarifi nezaketi  Big Red Kitchen. Bu sooo inanılmaz iyidir! Eğer bunu kontrol etmek istiyorsanız bu tarifi için bazı güncellenmiş pişirme ipuçları, kendi sitesinde bulunmaktadır. Ben daha düşük bir sıcaklıklarda pişirin yaptı. ve daha uzun bir zaman sonra çağrısında bulundu. Ah ... ben de hile ve önceden yapılmış krem peynir buzlanma aldım. Tadını çıkarın!

Malzemeler: 

2 su bardağı un AP
2 su bardağı şeker
2 çay kaşığı. karbonat
1/4 çay kaşığı. tuz
2 yumurta
20 ons suyu, ananas ezilmiş (yaklaşık 2 bardak), tahliye yok edebilir
1 tatlı kaşığı. vanilya
1/2 su bardağı isteğe Kuruyemiş (herhangi eklemek vermedi)

Yol:

 Pürüzsüz kadar hep birlikte karıştırın. Yağlanmış 9 × 13 inç pişirme kabına dökün ve 25-30 dakika veya kürdan temiz çıkana. Kadar 350 derecelik fırında pişirin  Pişirme sıcaklığı. ve süreleri farklılık OLACAKTIR. (Ben kenarları koyu idi. 50 dakika boyunca 325 ° C'de mayın pişmiş ama yandı değil.) Pasta 5 dakikalık artışlarla bunu kontrol tutmak, 30 dakika sonra yapılan bakmak etmezse.

Buzlanma:

 8 ons krem ​​peynir
4 T. tereyağı
3 su bardağı şeker şekerlemeciler
1 tatlı kaşığı. vanilya
1/2 su bardağı Kuruyemiş isteğe bağlı

Yol:

 Pürüzsüz ve kremsi kadar tereyağı ve krem ​​peynir çırpın. Vanilla ekleyin. Yavaş yavaş şekeri ekleyin ve her eklemeden sonra harmanlayın. İsterseniz fındık katlayın. Buz kek biraz sıcak hala iken. 

0 yorum: